Stampante UV Nano 7 A2

Descrizione breve:

A stampante flatbed Nano 7 A2 UV hè stata cuncepita per una opzione assequible cù una velocità di stampa rapida.Pò esse stampatu diretta nantu à metalli, legnu, pvc, plastica, vetru, cristalli, petra è rotanti.Rainbow Inkjet vanish, matte, stampa inversa, fluorescenza, effettu bronzing sò tutti supportati.Inoltre, Nano 7 supporta direttamente à stampa di film è trasferimentu à i materiali sopra, per quessa, parechji prublemi di stampa di sustrati non-planari sò cunquistati.

  • Altezza di stampa: substratu 9.8 "/Rotary 6.9"
  • Dimensione di stampa: 19,6 "* 27,5"
  • Risoluzione di stampa: 720 dpi-2880 dpi (6-16 passi)
  • Inchiostro UV: Eco type per cmyk plus white, vanish, primer, 6 level scrachproof
  • Applicazioni: Per i casi di u telefuninu persunalizati, metallu, tile, ardesia, legnu, vetru, plastica, decoru pvc, carta speciale, arte di tela, pelle, acrilico, bambù è più


Panoramica di u produttu

Specificazioni

Videos

Tags di u produttu

a2-uv-printer-5070 (2)
a2-uv-printer-5070 (11)
nano 7 parts name_page-0001

1. Double Hiwin guideways lineari

Nano 7 hà 2 pezzi di guide lineari Hiwin nantu à u so assi X è un altru 2 pezzi nantu à l'asse Y. (A maiò parte di l'altri stampanti UV A2 anu solu 1 pezzi di guida nantu à l'asse X).
Questu porta una stabilità megliu in u muvimentu di u carru è di a tavola di vacuum, una precisione di stampa megliu, è una vita più longa di a macchina.

a2 5070 uv printer (3) 拷贝

2. 4pcs di viti bola grossa

L'impresora Nano 7 A2 UV hà 4 pezzi di viti à sfera spessi nantu à l'asse Z, rendendu u muvimentu su-e-down di a piattaforma liscia è veloce, chì permette ancu di avè una stupenda altezza di stampa di 24cm (9.4in) (bona per a stampa). valigie).
U 4pcs di viti di bola assicura ancu chì a piattaforma hè stabile è livellu, chì aiuta à assicurà a risoluzione di stampa.

stampante uv flatbed a2 5070 (2)

3. Tavola di succione d'aluminiu grossu

A piattaforma d'aspirazione d'aluminiu cumpletu hà equipatu di forti fan di l'aria, a superficia hè trattata apposta per esse anti-corrosione è anti-scratch.
U tappu di a tavola di aspirazione hè in u spinu di a stampante, pudete ancu truvà l'interruttore on / off in u pannellu frontale.

stampante uv flatbed a2 5070 (5)

4. German Igus cable carrier

Importatu da u tedescu, u trasportatore di cable funziona lisamente è tranquillamente, prutegge i tubi di tinta è i cavi durante u muvimentu di u carru di l'impresora, è hà una longa vita.

a2 5070 uv printer (2) 拷贝

5. Printhead serratura leva sliding

U dispusitivu di novu inventatu hè una struttura meccanica per chjude i testi di stampa è sigillati strettu da l'asciugatura è l'otturazione.
Quandu u carru torna à a stazione di tappi, colpisce a palanca chì tira i tappi di a testa di stampa.À u mumentu chì u carru porta a leva à u limitu ghjustu, i testi di stampa seranu ancu sigillati da i tappi.

stampante uv flatbed a2 5070 (7)

6. Sistema di alarme Low Ink

8 luci per 8 tippi di tinta assicuratevi di nutà a mancanza d'inchiostro quandu si fa, u sensoru di livellu di tinta hè situatu in a buttiglia per pudè detectà accuratamente.

stampante uv flatbed a2 5070 (8)

7. 6 culori + biancu + vernice

U sistema di tinta CMYKLcLm + W + V hà avà Lc è Lm 2 culori extra per migliurà a precisione di u culore, rendendu u risultatu stampatu ancu più nitido.

stampante uv flatbed a2 5070 (9)

8. Panel frontale

U pannellu frontale hà e funzioni di cuntrollu di basa, cum'è l'interruttore di accensione / spegnimentu, facendu a piattaforma su è giù, movendu u carru à destra è manca è fà stampa di prova, etc.

stampante uv flatbed a2 5070 (10)

9. Carraige piastra temperature controller

Hè un dispositivu compactu in u carru di l'impresora chì serve per 1) scaldà a piastra di fondu di u carru metallicu è 2) mostra a temperatura in tempu reale di a piastra inferiore di u carru.

stampante uv flatbed a2 5070 (11)

10. Scarta buttiglia di tinta

A buttiglia di l'inchiostra di scarti hè simi-trasparente, cusì pudete vede u nivellu di liquidu di l'inchiostra di scarti è pulite quandu hè necessariu.

stampante uv flatbed a2 5070 (13)

11. UV LED lamp power knobs

Ci sò duie lampade UV LED in Nano 7 per u culore + biancu è vernice rispettivamente.Cusì avemu cuncepitu dui cuntrolli di wattage di lampa UV.Cù elli, pudete aghjustà u wattage di e lampade secondu u requisitu di u vostru travagliu.
Per esempiu, sè avete bisognu di stampà materiali sensibili à u calore, cum'è film A & B (per stickers), pudete vulete calà u wattage di lampa per impediscenu di cambià a so forma per via di u calore.

a2 5070 uv printer (10) 拷贝

12. Dispositivu Rotary aluminium

Nano 7 sustene ancu a stampa rotativa cù l'aiutu di u dispusitivu rotativu.Pò manighjà trè tippi di prudutti rotativi: a buttiglia cù un manicu cum'è una tazza, a buttiglia senza un manicu cum'è una buttiglia d'acqua normale, è a buttiglia cunica cum'è un tumbler (bisognu un picculu gadget extra).
Hè còmuda di stallà è disinstallà u dispusitivu, basta à mette nantu à a piattaforma è u magnetu riparà u dispusitivu in u locu.Allora avemu bisognu di cambià u modu di stampa à rotativu è puderemu fà a stampa cum'è di solitu.

stampante uv flatbed a2 5070 (14)

Elementi opzionali

inchiostro per polimerizzazione UV duri morbidi

Inchiostro duru à polimerizzazione UV (inchiostru molle dispunibule)

film UV dtf b

Film UV DTF B (un set vene cun film A)

A2-pen-pallet-2

Vassoio di stampa di penna

spazzola di rivestimentu

Spazzola di rivestimentu

più pulita

Cleaner

macchina di laminatura

Macchina per laminazione

vassoio di palla da golf

Vassoio di stampa di palle di golf

revestimentu cluster-2

Rivestimenti (metallu, acrilico, PP, vetru, ceramica)

Vernice lucida

gloss (vernice)

tx800 testina di stampa

Testina di stampa TX800 (I3200 opzionale)

cassa di u telefuninu

Cassetta di stampa di u telefuninu

pacchettu di pezzi di ricambiu-1

Pacchettu di pezzi di ricambiu

Imballaggio è spedizione

Info di u pacchettu

Imballaggio Nano7

A macchina seria imballata in una cassa di legnu solidu per u trasportu internaziunale, adattatu per u mari, l'aria è u trasportu espresso.

Size machine: 97 * 101 * 56cm;Pesu di a macchina: 90 kg

Dimensione di u pacchettu: 118 * 116 * 76cm;pPeso di l'accunciamentu: 135 kg

Opzioni di spedizione

Spedizioni per mare

  • À u portu: u costu u minimu, dispunibule in quasi tutti i paesi è e zone, generalmente piglianu 1 mese per arrivà.
  • Porta à porta: ecunomica in generale, dispunibule in i Stati Uniti, l'UE è l'Asia sudu-est, generalmente pigghia 45 ghjorni per arrivà per l'UE è i Stati Uniti, è 15 ghjorni per l'Asia sudu-est.In questu modu, tutti i costi sò coperti cumpresi tasse, dogana, etc.

Spedizioni per via aerea

  • À u portu: dispunibule in quasi tutti i paesi, generalmente piglianu 7 ghjorni di travagliu per arrivà.

Spedizione per Express

  • Porta à porta: dispunibule in quasi tutti i paesi è e zone, è dura 5-7 ghjorni per arrivà.

Serviziu di mostra

Avemu prupostu aserviziu di stampa di mostra, chì significa chì pudemu stampà una mostra per voi, registrà un video in quale pudete vede tuttu u prucessu di stampa, è catturà l'imaghjini d'alta risoluzione per vede i dettagli di mostra, è serà fattu in 1-2 ghjorni di travagliu.S'ellu vi interessa, mandate una dumanda, è, se pussibule, furnisce l'infurmazioni seguenti:

  1. Disegnu (s): Sentite liberu di mandà i vostri propri disinni o permettenu di utilizà i nostri disinni interni.
  2. Materiale (s): Pudete mandà l'articulu chì vulete esse stampatu o informàci di u pruduttu desideratu per a stampa.
  3. Specificazioni di stampa (opcional): Sì avete esigenze di stampa uniche o cercate un risultatu di stampa particulare, ùn esitate micca à sparte e vostre preferenze.In questu casu, hè cunsigliu di furnisce u vostru propiu disignu per una chiarezza mejorata in quantu à e vostre aspettative.

Nota: Sè avete bisognu di a mostra per esse mandata, sarete rispunsevuli di e spese postali.

FAQ:

 

Q1: Chì materiali ponu stampà a stampante UV?

A: A stampante UV pò stampà quasi ogni tipu di materiali, cum'è casu di telefunu, pelle, legnu, plastica, acrilica, penna, palla di golf, metallu, ceramica, vetru, tessili è tessuti, etc.

Q2: L'impresora UV pò stampà l'effettu 3D di goffratura?
A: Iè, pò stampà l'effettu 3D in rilievu, cuntattateci per più infurmazione è stampà video

Q3: A stampante uv flatbed A2 pò fà stampa rotativa di bottiglia è mug?

A: Iè, tramindui a buttiglia è a tazza cù manicu ponu esse stampati cù l'aiutu di u dispusitivu di stampa rotativa.
Q4: I materiali di stampa deve esse sprayed un pre-coating?

A: Certi materiali necessitanu pre-rivestimentu, cum'è metallu, vetru, acrilicu per fà u culore anti-scratch.

Q5: Cumu pudemu cumincià à aduprà a stampante?

A: Manderemu u manuale detallatu è i video d'insegnamentu cù u pacchettu di a stampante prima di utilizà a macchina, per piacè leghjite u manuale è fighjate u video di l'insegnamentu è operate strettamente cum'è l'istruzzioni, è se qualsiasi quistione ùn hè micca chiarita, u nostru supportu tecnicu in linea da teamviewer è a videochjama serà aiutu.

Q6: Chì hè a garanzia?

A: Avemu una garanzia di 13 mesi è un supportu tecnicu per a vita, ùn includenu micca i consumabili cum'è a testa di stampa è a tinta
ammortizzatori.

Q7: Chì ghjè u costu di stampa?

A: Di solitu, 1 metru quadru hà bisognu di costu circa $ 1 costu di stampa cù a nostra tinta di bona qualità.
Q8: Induve possu cumprà i pezzi di ricambio è inchiostri?

A: Tutti i pezzi di ricambio è a tinta seranu dispunibili da noi durante tutta a vita di a stampante, o pudete cumprà in u locu.

Q9: Cosa circa u mantenimentu di a stampante? 

A: A stampante hà un sistema di pulizia automatica è di mantenimentu automaticu umitu, ogni volta prima di spegnere a macchina, fate una pulizia normale per mantene a testa di stampa bagnata.Se ùn aduprate micca a stampante più di 1 settimana, hè megliu accende a macchina 3 ghjorni dopu per fà una prova è autopulizia.


  • Previous:
  • Next:

  • Nome Nanu 7
    Testa di stampa Tre Epson DX8/XP600
    Risoluzione 720 dpi-2880 dpi
    Inchiostru Tipu Inchiostro UV LED Curable UV
    Dimensione di u pacchettu 500 ml per buttiglia 500 ml
    Sistema di furnimentu di tinta CISS Custruitu Dentru Dentru
    Bottiglia di tinta
    Cunsumu 9-15ml/mq 9-15ml
    Sistema di agitazione di l'inchiostro Disponibile
    Area massima stampabile (L * P * H) Orizzontale 50 * 70 cm (19,7 * 27,6 inch)
    Verticale Substratu 24cm (9.4 inches) / Rotary12cm (4.7 inches)
    Media Tipu Metallu, plastica, vetru, legnu, acrilico, ceramica, PVC, carta, TPU, pelle, tela, etc.
    Pesu ≤ 10 kg
    Metudu di mantene i media (ughjettu). Tavola di vacuum
    Software RIP UltraPrint
    Cuntrolla printDream
    Format TIFF (RGB & CMYK)/BMP/PDF/EPS/JPEG...
    Sistema Windows XP/Win7/Win8/win10
    Interfaccia USB 2.0
    Lingua Cinese/Inglese
    putenza Esigenza 50/60HZ 220V (±10%) <5A
    Cunsumu 500W
    Dimensione Dimensione di a macchina 100 * 127 * 80 cm
    Dimensione di imballaggio 114 × 140 × 96 cm
    Pesu Net / Pesu Grossu 110KG/150KG

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi