Introduzione à a stampa diretta à film

In a tecnulugia di stampa persunalizata,Stampanti diretti à film (DTF).hè avà unu di i tecnulugichi più populari per via di a so capacità di pruduce stampi d'alta qualità nantu à una varietà di prudutti di tela.Questu articulu vi presentà a tecnulugia di stampa DTF, i so vantaghji, i consumabili necessarii è u prucessu di travagliu implicatu.

Evoluzione di e tecniche di stampa DTF

I tecnichi di stampa di trasferimentu di calore anu avanzatu assai, cù i seguenti metudi chì anu guadagnatu prominenza annantu à l'anni:

  1. Serigrafia trasferimentu di calore: Cunnisciutu per a so alta efficienza di stampa è u prezzu bassu, stu metudu tradiziunale domina sempre u mercatu.Tuttavia, hè bisognu di preparazione di schermu, hà una paleta di culori limitata, è pò causà contaminazione ambientale per l'usu di tinta di stampa.
  2. Trasferimentu di u calore di l'inchiostru di culore: Cum'è u nome suggerisce, stu metudu ùn manca di tinta bianca è hè cunsideratu un stadiu preliminare di trasferimentu di calore di tinta bianca.Pò esse appiicatu solu à i tessuti bianchi.
  3. Trasferimentu di calore in tinta bianca: Attualmente u metudu di stampa più populari, vanta un prucessu simplice, una larga adattabilità è culori vibranti.I svantaghji sò a so velocità di produzzione lenta è u costu altu.

Perchè SceglieStampa DTF?

A stampa DTF offre parechji vantaghji:

  1. Ampia adattabilità: Quasi tutti i tipi di tela ponu esse utilizati per a stampa di trasferimentu di calore.
  2. Ampia gamma di temperatura: Temperature applicabili varianu da 90-170 gradi Celsius, facendu adattatu per parechji prudutti.
  3. Adatta per parechji prudutti: Stu metudu pò esse usatu per a stampa di vestiti (T-shirts, jeans, sweatshirts), cuir, etichette è loghi.

campioni dtf

Panoramica di l'equipaggiu

1. Printers DTF di grande furmatu

Queste stampanti sò ideali per a produzzione in massa è venenu in larghezza di 60 cm è 120 cm.Sò dispunibuli in:

a) Macchine à doppia testa(4720, i3200, XP600) b) Macchine à quadru(4720, i3200) c)Macchine Octa-head(i3200)

U 4720 è l'i3200 sò teste di stampa d'altu rendiment, mentre chì l'XP600 hè una testa di stampa più chjuca.

2. A3 è A4 Small Printers

Queste stampanti includenu:

a) Macchine Epson L1800/R1390 modificate: L'L1800 hè una versione aghjurnata di l'R1390.U 1390 usa un capu di stampa disassemblatu, mentri u 1800 pò rimpiazzà i testi di stampa, facendu un pocu più caru.b) Macchine di testina di stampa XP600

3. Mainboard è Software RIP

a) Schede madri di Honson, Aifa è altre marche b) Software RIP cum'è Maintop, PP, Wasatch, PF, CP, Surface Pro

4. Sistema di gestione di culore ICC

Queste curve aiutanu à stabilisce quantità di riferimentu di tinta è cuntrullà u percentualità di u voluminu di tinta per ogni segmentu di culore per assicurà culori vividi è precisi.

5. Forma d'onda

Questa paràmetra cuntrola a frequenza è a tensione di l'inkjet per mantene a piazza di a goccia di tinta.

6. Printhead Ink Replacement

L'inchiostri bianchi è culurati necessitanu una pulizia accurata di u tank di tinta è u saccu di tinta prima di rimpiazzà.Per a tinta bianca, un sistema di circulazione pò esse usatu per pulizziari l'ammortizzatore di tinta.

Struttura di film DTF

U prucessu di stampa Direct to Film (DTF) si basa in un film specializatu per trasferisce disinni stampati nantu à diversi prudutti di tela, cum'è t-shirts, jeans, calzini, scarpi.U filmu ghjoca un rolu vitale per assicurà a precisione è a qualità di a stampa finale.Per capisce a so impurtanza, esaminemu a struttura di a film DTF è e so diverse strati.

Strati di film DTF

U film DTF hè custituitu da parechje strati, ognunu serve un scopu specificu in u prucessu di stampa è trasferimentu.Sti strati sò tipicamente include:

  1. Stratu antistaticu: canusciutu macari comu lu stratu electrostatic.Questa strata si trova tipicamente nantu à a parte posteriore di a film di poliester è serve una funzione critica in a struttura generale di film DTF.U scopu primariu di a strata statica hè di impedisce l'accumulazione di l'electricità statica nantu à a film durante u prucessu di stampa.L'elettricità statica pò causà parechje prublemi, cum'è attraversà a polvera è i detriti à u filmu, facendu chì l'inchiostru si sparghje in modu irregulare o risultatu in un misalignamentu di u disignu stampatu.Fornendu una superficia stabile è antistatica, a strata statica aiuta à assicurà una stampa pulita è precisa.
  2. Rilasciare liner: A capa di basa di a film DTF hè un liner di liberazione, spessu fattu da una carta siliconata o materiale di poliester.Questa capa furnisce una superficia stabile è plana per a film è assicura chì u disignu stampatu pò esse facilmente eliminatu da a film dopu u prucessu di trasferimentu.
  3. Stratu adesivo: Sopra u liner di liberazione hè a capa adesiva, chì hè un revestimentu magre di adesivu attivatu da u calore.Questa capa unisce a tinta stampata è a polvera DTF à a film è assicura chì u disignu ferma in u locu durante u prucessu di trasferimentu.A capa adhesiva hè attivata da u calore durante a tappa di pressa di calore, chì permettenu u disignu per aderisce à u sustrato.

DTF Powder: Composizione è Classificazione

U polveru direttu à a film (DTF), cunnisciutu ancu com'è adesivo o polveru di fusione calda, ghjoca un rolu cruciale in u prucessu di stampa DTF.Aiuta à ligà a tinta à u tessulu durante u prucessu di trasferimentu di calore, assicurendu una stampa durable è longa.In questa sezione, sfonderemu in a cumpusizioni è a classificazione di u polu DTF per furnisce una megliu comprensione di e so proprietà è funzioni.

Composizione di DTF Powder

U cumpunente primariu di u polveru DTF hè u poliuretanu termoplasticu (TPU), un polimeru versatile è d'altu rendiment cù eccellenti proprietà adesive.U TPU hè una sustanza bianca, pulverulenta, chì si fonde è si trasforma in un liquidu viscosu appiccicosu quandu si riscalda.Una volta rinfriscata, forma un ligame forte è flexible trà a tinta è u tela.

In più di TPU, certi pruduttori ponu aghjunghje altri materiali à u polveru per migliurà u so rendiment o riduce i costi.Per esempiu, u polipropilene (PP) pò esse mischju cù TPU per creà un polveru adesivo più prezzu.Tuttavia, l'aghjunghje quantità eccessive di PP o altri filler pò influenzà negativamente a prestazione di u polu DTF, purtendu à un ligame cumprumissu trà a tinta è u tissu.

Classificazione di DTF Powder

U polu DTF hè tipicamente classificatu secondu a so dimensione di particella, chì affetta a so forza di ligame, a flessibilità è u rendiment generale.I quattru categurie principali di DTF powder sò:

  1. Polvere grossa: Cù una dimensione di particella di circa 80 mesh (0,178 mm), a polvera grossa hè principalmente utilizata per flocking o trasferimentu di calore nantu à tessuti più grossi.Fornisce un forte ligame è una alta durabilità, ma a so texture pò esse relativamente grossa è rigida.
  2. Pulveru mediu: Questa polvara hà una dimensione di particella di circa 160 mesh (0.095mm) è hè adattatu per a maiò parte di l'applicazioni di stampa DTF.Hè un equilibriu trà a forza di ligame, a flessibilità è a liscia, facendu una scelta populari per vari tipi di tessuti è stampe.
  3. Polvere fina: Cù una dimensione di particella di circa 200 mesh (0,075 mm), a polvera fina hè pensata per l'usu cù filmi sottili è trasferimentu di calore nantu à tessuti ligeri o delicati.Crea un ligame più suave è più flexible cumparatu cù i polveri grossi è medii, ma pò avè una durabilità ligeramente più bassa.
  4. Polvere ultra fina: Stu pulveru hà a dimensione di particella più chjuca, à circa 250 mesh (0.062mm).Hè ideale per disinni intricati è stampe à alta risoluzione, induve a precisione è a fluidità sò cruciali.Tuttavia, a so forza di ligame è a durabilità pò esse più bassa paragunata à i polveri più grossi.

Quandu sceglite un polveru DTF, cunzidira i bisogni specifichi di u vostru prughjettu, cum'è u tipu di tela, a cumplessità di u disignu è a qualità di stampa desiderata.A selezzione di a polvera adatta per a vostra applicazione assicurerà risultati ottimali è stampe vibranti di longa durata.

U prucessu di stampa diretta à film

U prucessu di stampa DTF pò esse divisu in i seguenti passi:

  1. Preparazione di disignu: Crea o selezziunate u disignu desideratu cù u software di cuncepimentu graficu, è assicuratevi chì a risoluzione è a dimensione di l'imagine sò adattate per a stampa.
  2. Stampa su film PET: Caricate a pellicola PET rivestita apposta in a stampante DTF.Assicuratevi chì u latu di stampa (u latu russu) hè rivoltu in sopra.Allora, principià u prucessu di stampa, chì implica prima stampate i tinta di culore, seguita da una capa di tinta bianca.
  3. Agghiuncennu a polvera adesiva: Dopu a stampa, sparghje uniformemente a polvera adesiva nantu à a superficia di tinta bagnata.U polveru adesivo aiuta a tinta di ligame cù u tela durante u prucessu di trasferimentu di calore.
  4. Curing the film: Aduprate un tunnel di calore o un fornu per curà a polvere adesiva è asciucà a tinta.Stu passu assicura chì u polveru adesivo hè attivatu è a stampa hè pronta per u trasferimentu.
  5. Trasferimentu di calore: Posizionate a film stampata nantu à a tela, allineendu u disignu cum'è vulete.Pone a tela è a film in una pressa di calore è appricà a temperatura, a pressione è u tempu appropritatu per u tipu di tela specificu.U calore face chì a polvera è a capa di liberazione si funnu, chì permettenu a tinta è l'adesivu per trasfirià nantu à a tela.
  6. Peeling the film: Dopu chì u prucessu di trasferimentu di calore hè cumpletu, lasciate u calore dissipate, è sbuchjate cù cura a film PET, lascendu u disignu nantu à a tela.

U prucessu di DTF

Cura è Manutenzione di stampe DTF

Per mantene a qualità di stampe DTF, seguite queste linee guida:

  1. Lavà: Aduprate acqua fridda è detergente suave.Evite bleach è ammorbidenti di tessuti.
  2. Asciugatura: Appende a robba per asciucà o aduprate una temperatura bassa nantu à una asciugatrice.
  3. Ferru: Turnate a robba à l'internu è aduprate un paràmetru di calore bassu.Ùn ferru micca direttamente nantu à a stampa.

Cunclusioni

Direttu à stampanti Film anu rivoluzionatu l'industria di stampa cù a so capacità di pruduce stampe d'alta qualità è di longa durata nantu à diversi materiali.Cumprendu l'equipaggiu, a struttura di film, è u prucessu di stampa DTF, l'imprese ponu capitalizà sta tecnulugia innovativa per offre prudutti stampati di prima qualità à i so clienti.A cura curretta è u mantenimentu di e stampe DTF assicurerà a longevità è a vitalità di i disinni, facendu una scelta populari in u mondu di a stampa di vestiti è fora.


Tempu di post: 31-mar-2023