Idee per a stampa prufittuosa-acrilica

stampa-acrilica-UV-1
A tavola acrilica, chì s'assumiglia à u vetru, hè unu di i materiali più spessu usati in l'industria di publicità è in a vita di ogni ghjornu.Hè ancu chjamatu perspex o plexiglass.

Induve pudemu usà l'acrilica stampata?

Hè utilizatu in parechji lochi, l'usi cumuni includenu lenti, unghie acriliche, pittura, barriere di sicurezza, dispusitivi medichi, schermi LCD è mobili.Per via di a so chiarezza, hè ancu spessu usata per i finestri, i tanki è i recinti intornu à l'esposizione.
Eccu alcuni pannelli acrilichi stampati da i nostri stampatori UV:
stampa UV acrilica stampa-acrilica-UV-2 stampa acrilica inversa (1)

Cumu stampà l'acrilico?

Prucessu cumpletu

Di solitu l'acrilicu chì stampemu sò in pezzi, è hè abbastanza simplice per stampà direttamente.
Avemu bisognu di pulizziari a tavula, è s'ellu hè un tavulinu di vetru, avemu bisognu di mette una cinta di doppia faccia per riparà l'acrilico.Allora pulitemu a tavula acrilica cù l'alcohol, assicuratevi di caccià u polu quantu pussibule.A maiò parte di a tavola acrilica vene cun una film protettiva chì pò esse strisciata.Ma in generale, hè sempre necessariu di sguassate cù l'alcohol perchè pò sbarazzarsi di l'static chì pò causà prublemi di aderenza.
Dopu avemu bisognu di fà u pre-trattamentu.Di solitu l'asciughemu cù una spazzola dimmed cù u liquidu di pretrattamentu acrilicu, aspittà per 3 minuti o più, lasciate seccu.Allora l'avemu pusatu nantu à a tavula induve sò i tapes double-sided.Aghjustate l'altezza di u carru secondu u grossu di a foglia acrilica, è stampate.

Prublemi putenziali & Soluzioni

Ci sò trè prublemi putenziali chì pudete vulete evitari.
Prima, assicuratevi chì a tavola hè fissata strettamente perchè ancu s'ellu hè nantu à a tavola di vacuum, un certu livellu di muvimentu pò accade, è chì dannu a qualità di stampa.
Siconda, u prublema static, soprattuttu in l'invernu.Per caccià u staticu quantu pussibule, avemu bisognu di fà l'aria umida.Pudemu aghjunghje un umidificatore, è mette in 30% -70%.È pudemu sguassate cù l'alcoolu, aiutaria ancu.
In terzu, u prublema di aderenza.Avemu bisognu di fà u pretrattamentu.Pruvemu primer acrilicu per a stampa UV, cù una spazzola.È pudete aduprà un tali spazzola, dim it with some primer liquid, è sguassate nantu à u fogliu acrilicu.

Cunclusioni

A foglia acrilica hè un media stampatu assai spessu, hà una larga applicazione, mercatu è prufittu.Ci sò precauzioni chì duvete sapè quandu fate a stampa, ma in generale hè simplice è simplice.Allora s'è vo site interessatu in stu mercatu, benvenuti à lascià un missaghju è vi daremu più infurmazione.


Tempu di Postu: Aug-09-2022