Gold Glitter Powder cù suluzione di stampa UV

primu

A nova tecnica di stampa dispunibule avà cù e nostre stampanti UV da A4 à A0!

Cumu fà?Andemu ghjustu:

Prima di tuttu, avemu bisognu di capiscenu chì stu casu di u telefuninu cù u polu di purpurinu d'oru hè essenzialmente stampatu uv, cusì avemu bisognu di utilizà una stampante uv per fà.

Allora, avemu bisognu di spegne u lampu LED uv, è stampate nunda, ma una strata di vernice / lucida nantu à u casu di u telefuninu, o qualsiasi ughjettu chì vulete.

Allora averemu una strata di vernice chì hè sempre umita è micca guarita.Allora, l'avemu lavatu cù u polu di purpurinu d'oru, vulemu chì a parte di vernice piena coperta cù u polu.Allora, tamponemu è scuzzulate u casu di u telefuninu in polvere, è assicuratevi chì ùn ci hè micca polvere extra sparghje intornu à a parte di vernice.

U polveru deve esse in una dimensione propria, micca troppu chjucu è micca grande, è deve esse in forma uniforme.

In terzu, avemu bisognu di rinvià nantu à a tavula di l'impresora in u stessu locu.

Allora avemu bisognu di stampà parechji strati di vernice cù u lampu LED uv, avemu bisognu chì u vernice hè abbastanza grossa per copre i bordi di quelli polveri, cusì pudemu avè un risultatu stampatu lisu.

Dopu chì tutti i strati di vernice sò stampati, u travagliu seria fattu, pudete piglià è esaminà a qualità.Ci vole un pocu di volte di pruvà, ma eventualmente quandu vi vede u bonu stampatu, avarete un prezzu in mente per questu.;)

Se vulete vede tuttu u prucessu in forma di video, verificate u nostru canale YouTube: Rainbow Inc


Tempu di posta: 08-06-2022