E differenze trà e teste di stampa Epson

Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria di stampanti a getto d'inchiostro annantu à l'anni, i testi di stampa Epson sò stati i più utilizati per e stampanti di formatu largu.Epson hà utilizatu a tecnulugia micro-piezo per decennii, è chì li hà custruitu una reputazione di affidabilità è qualità di stampa.Pudete esse cunfunditu cù parechji tipi di opzioni.Per quessa, vulemu dà una breve introduzione di diverse teste di stampa Epson, chì include: Epson DX5, DX7, XP600, TX800, 5113, I3200 (4720), spergu chì vi aiuterà à piglià una decisione raghjone.

Per una stampante, u capu di stampa importa assai, chì hè u core di a rapidità, a risuluzione è a vita di vita, pigliamu uni pochi di minuti per passà per e caratteristiche è a diffarenza trà elli.

DX5 è DX7

 nutizie 723 (1)  nutizie 723 (2)

E duie teste DX5 è DX7 sò dispunibuli in inchiostri basati in solventi è eco-solventi, disposti in 8 linee di 180 ugelli, totali 1440 ugelli, listessa quantità di ugelli.Dunque, in fondu sti dui capi di stampa sò abbastanza listessi in quantu à a velocità di stampa è a risoluzione.Hanu e listessi caratteristiche cum'è quì sottu:

1.Ogni capu hà 8 fila di buchi jet è 180 nozzles in ogni fila, cù un totale di 1440 nozzles.
2.It hè furnutu cù una cunnessione onda-size unica chì pò cambià a tecnulugia di stampa, accussì comu a risolviri i linii orizontali causati da u chjassu PASS nant'à a superficia drawing è fà u risultatu finali pare maraviglia.
Tecnulugia 3.FDT: quandu a quantità di tinta hè scappata in ogni nozzle, uttene un signalu di cunversione di freccia Immediatamente, aprendu cusì i nozzles.
A dimensione di goccia 4.3.5pl permette a risoluzione di u mudellu per ottene una risoluzione incredibile, a risoluzione massima DX5 pò ghjunghje à 5760 dpi.chì hè paragunabile à l'effettu in i ritratti HD.Finezza chjuca à 0,2 mm, sottile cum'è un capeddu, ùn hè micca difficiule d'imaginà, ùn importa micca in ogni picculu materiale pò uttene un mudellu di punta!A più grande diffarenza trà sti dui capi ùn hè micca a vitezza cum'è pudete pensà, ma hè i costi operativi.U costu di DX5 hè di circa $ 800 più altu ch'è a testa DX7 da 2019 o prima.

Dunque, se i costi di gestione ùn sò micca troppu preoccupati per voi, è avete un budgetu abbastanza, allora l'Epson DX5 hè un cunsigliu per sceglie.

U prezzu di DX5 hè altu per via di a carenza di offerta è dumanda in u mercatu.DX7 Printhead era una volta populari cum'è una alternativa à u DX5, ma ancu curta in fornitura è testina di stampa criptata in u mercatu.In u risultatu, menu macchine utilizanu teste di stampa DX7.A testa di stampa in u mercatu oghje hè a seconda testa di stampa DX7 chjusa.Tramindui DX5 è DX7 sò stati pruduciutu dapoi 2015 o tempu prima.

In u risultatu, sti dui capi sò gradualmente rimpiazzati da TX800 / XP600 in stampanti digitali ecunomichi.

TX800 è XP600

 nutizie 723 (3)  nutizie 723 (4)

TX800 ancu chjamatu DX8 / DX10;XP600 ancu chjamatu DX9 / DX11.E duie teste sò 6 linee di 180 ugelli, quantità totale 1080 nozzles.

Cum'è dichjaratu, sti dui capi di stampa sò diventati a scelta assai ecunomica in l'industria.

U prezzu ghjustu intornu à un quartu di DX5.

A velocità di DX8 / XP600 hè di circa 10-20% più lenta di DX5.

Cù mantenimentu propiu, i testi di stampa DX8/XP600 ponu durà 60-80% di a testa di stampa DX5.

1. Prezzu assai megliu per stampanti equipati Epson printhead.Saria una scelta megliu per principianti chì ùn ponu micca permette un equipamentu caru à u principiu.Hè ancu adattatu per l'utilizatori chì ùn anu micca assai travaglii di stampa UV.Cum'è se fate u travagliu di stampa una o duie volte à settimana, per un mantenimentu faciule, hè suggeritu a testa DX8/XP600.
2. u printhead costu assai più bassu cà DX5.L'ultime testina di stampa Epson DX8/XP600 pò esse menu di 300 USD per pezzu.Ùn ci hè più dolore quandu hè necessariu di rimpiazzà una nova testina di stampa.Siccomu a testa di stampa hè beni di cunsumu, di solitu a vita hè di circa 12-15 mesi.
3.While a risuluzione trà sti printheads micca assai diffarenza.I capi EPSON eranu cunnisciuti per a so alta risoluzione.

A diferenza principale trà DX8 è XP600:

DX8 hè più prufessiunale per l'impresora UV (inchiostru basatu in oli) mentre XP600 hè più cumuni-usatu nantu à stampante DTG è Eco-solvent (inchiostru à l'acqua).

4720/I3200, 5113

 nutizie 723 (5)  nutizie 723 (6)

Epson 4720 printhead hè guasi identica à l'epson 5113 printhead in apparenza, specificazioni è prestazione, ma per via di u prezzu ecunomicu è a dispunibilità, i capi 4720 avianu guadagnatu assai clienti favuriti cumparatu cù 5113. Inoltre, cum'è 5113 head stopped production.A testina di stampa 4720 hà rimpiazzatu gradualmente a testa di stampa 5113 in u mercatu.

In u mercatu, a testa di stampa 5113 hè stata sbloccata, prima chjosa, seconda chjosa è terza chjosa.Tuttu u capu chjusu deve esse usatu cù una carta di decrittazione per cumpatibile cù a stampante.

Dapoi ghjennaghju 2020, Epson hà introduttu a testa di stampa I3200-A1, chì hè a testa di stampa autorizata da epson, ùn ci hè nisuna differenza in a dimensione di outlook, solu l'I3200 hà una etichetta certificata EPSON.Questa testa ùn hè più utilizata cù a carta di decifrazione cum'è testa 4720, a precisione di a testa di stampa è a vita di vita hè 20-30% più altu ch'è a testa di stampa 4720 precedente.Allora, quandu cumprate una testina di stampa 4720 o una macchina cù una testa 4720, fate attenzione à l'equipaggiu di a testa di stampa, sia a testa 4720 antica sia a testa I3200-A1.

Epson I3200 è a testa disassemblata 4720

Velocità di pruduzzione

a.In quantu à a velocità di stampa, i capi di dismantling in u mercatu ponu generalmente ghjunghje à circa 17KHz, mentre chì i capi di stampa regulare ponu ghjunghje à 21.6KHz, chì ponu aumentà l'efficienza di produzzione da circa 25%.

b.In termini di stabilità di stampa, a testa di disassemblamentu usa forme d'onda di disassemblamentu di l'impresora domestica Epson, è l'impostazione di tensione di a testa di stampa hè basatu solu nantu à l'esperienza.U capu regulare pò avè forme d'onda regulare, è a stampa hè più stabile.À u listessu tempu, pò ancu furnisce a tensione di u drive di a testa di stampa (chip) chì currisponde à a tensione di u drive, cusì chì a diferenza di culore trà i capi di stampa hè più chjuca, è a qualità di stampa hè megliu.

A vita

a.Per a testa di stampa stessa, a testa disassemblata hè pensata per l'impresora di casa, mentre chì a testa normale hè pensata per l'impresora industriale.U prucessu di fabricazione di a struttura interna di a testa di stampa hè constantemente aghjurnatu.

b.A qualità di a tinta ghjoca ancu una parte impurtante per a vita.Esige chì i fabricatori facenu esperimenti di cungruenza per aumentà assai a vita di serviziu di a testa di stampa.Per a testa regulare, a bocca Epson I3200-E1 genuina è licenziata hè dedicata à l'inchiostru eco-solvente.

In riassuntu, l'ugelli uriginale è l'ugelli disassemblati sò tramindui bocchi Epson, è i dati tecnichi sò relativamente vicinu.

Se vulete usà 4720 capi in modu stabile, u scenariu di l'applicazione ùn deve esse cuntinuu, a temperatura di l'ambiente di travagliu è l'umidità deve esse boni, è u fornitore di tinta deve esse abbastanza stabile, per quessa, hè cunsigliatu di ùn cambià u fornitore di tinta, per prutege a stampa. capu ancu.Inoltre, avete bisognu di supportu tecnicu cumpletu è a cooperazione di u fornitore.Dunque hè assai impurtante di sceglie un fornitore affidabile à u principiu.Altrimenti, ci vole più tempu è sforzu da sè stessu.

In tuttu, quandu scegliemu un capu di stampa, ùn duvemu micca solu cunsiderà u prezzu di una sola testa di stampa, ma ancu u costu di implementà sti scenarii.In più di i costi di mantenimentu per l'usu dopu.

Sì avete qualchì altra quistione nantu à i capi di stampa è a tecnica di stampa, o qualsiasi infurmazione nantu à l'industria.per piacè sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di post: 23-lugliu-2021