E differenze trà e teste di stampa Epson

Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria di stampanti a getto d'inchiostro annantu à l'anni, i testi di stampa Epson sò stati i più utilizati per e stampanti di formatu largu.Epson hà utilizatu a tecnulugia micro-piezo per decennii, è chì li hà custruitu una reputazione di affidabilità è qualità di stampa.Pudete esse cunfunditu cù parechji tipi di opzioni.Per quessa, vulemu dà una breve introduzione di diverse teste di stampa Epson, chì include: Epson DX5, DX7, XP600, TX800, 5113, I3200 (4720), spergu chì vi aiuterà à piglià una decisione raghjone.

Per una stampante, u capu di stampa importa assai, chì hè u core di a rapidità, a risuluzione è a vita di vita, pigliamu uni pochi di minuti per passà per e caratteristiche è a diffarenza trà elli.

DX5 è DX7

1
2

E duie teste DX5 è DX7 sò dispunibuli in inchiostri basati in solventi è eco-solventi, disposti in 8 linee di 180 ugelli, totali 1440 ugelli, listessa quantità di ugelli.Dunque, in fondu sti dui capi di stampa sò abbastanza listessi in quantu à a velocità di stampa è a risoluzione.Hanu e listessi caratteristiche cum'è quì sottu:

1.Ogni capu hà 8 fila di buchi jet è 180 nozzles in ogni fila, cù un totale di 1440 nozzles.
2.It hè furnutu cù una cunnessione onda-size unica chì pò cambià a tecnulugia di stampa, accussì comu a risolviri i linii orizontali causati da u chjassu PASS nant'à a superficia drawing è fà u risultatu finali pare maraviglia.
Tecnulugia 3.FDT: quandu a quantità di tinta hè scappata in ogni nozzle, uttene un signalu di cunversione di freccia Immediatamente, aprendu cusì i nozzles.
A dimensione di goccia 4.3.5pl permette a risoluzione di u mudellu per ottene una risoluzione incredibile, a risoluzione massima DX5 pò ghjunghje à 5760 dpi.chì hè paragunabile à l'effettu in i ritratti HD.Finezza chjuca à 0,2 mm, sottile cum'è un capeddu, ùn hè micca difficiule d'imaginà, ùn importa micca in ogni picculu materiale pò uttene un mudellu di punta!

A più grande diffarenza trà sti dui capi ùn hè micca a vitezza cum'è pudete pensà, ma hè i costi operativi.U costu di DX5 hè di circa $ 800 più altu ch'è a testa DX7 da 2019 o prima.

Dunque, se i costi di gestione ùn sò micca troppu preoccupati per voi, è avete un budgetu abbastanza, allora l'Epson DX5 hè un cunsigliu per sceglie.

U prezzu di DX5 hè altu per via di a carenza di offerta è dumanda in u mercatu.DX7 Printhead era una volta populari cum'è una alternativa à u DX5, ma ancu curta in fornitura è testina di stampa criptata in u mercatu.In u risultatu, menu macchine utilizanu teste di stampa DX7.A testa di stampa in u mercatu oghje hè a seconda testa di stampa DX7 chjusa.Tramindui DX5 è DX7 sò stati pruduciutu dapoi 2015 o tempu prima.

In u risultatu, sti dui capi sò gradualmente rimpiazzati da TX800 / XP600 in stampanti digitali ecunomichi.

TX800 è XP600

3
4

TX800 ancu chjamatu DX8 / DX10;XP600 ancu chjamatu DX9 / DX11.E duie teste sò 6 linee di 180 ugelli, quantità totale 1080 nozzles.

Cum'è dichjaratu, sti dui capi di stampa sò diventati a scelta assai ecunomica in l'industria.

U prezzu ghjustu intornu à un quartu di DX5.

A velocità di DX8 / XP600 hè di circa 10-20% più lenta di DX5.

Cù mantenimentu propiu, i testi di stampa DX8/XP600 ponu durà 60-80% di a testa di stampa DX5.

1. Prezzu assai megliu per stampanti equipati Epson printhead.Saria una scelta megliu per principianti chì ùn ponu micca permette un equipamentu caru à u principiu.Hè ancu adattatu per l'utilizatori chì ùn anu micca assai travaglii di stampa UV.Cum'è se fate u travagliu di stampa una o duie volte à settimana, per un mantenimentu faciule, hè suggeritu a testa DX8/XP600.

2. u printhead costu assai più bassu cà DX5.L'ultime testina di stampa Epson DX8/XP600 pò esse menu di 300 USD per pezzu.Ùn ci hè più dolore quandu hè necessariu di rimpiazzà una nova testina di stampa.Siccomu a testa di stampa hè beni di cunsumu, di solitu a vita hè di circa 12-15 mesi.

3.While a risuluzione trà sti printheads micca assai diffarenza.I capi EPSON eranu cunnisciuti per a so alta risoluzione.

A diferenza principale trà DX8 è XP600:

DX8 hè più prufessiunale per l'impresora UV (inchiostru basatu in oli) mentre XP600 hè più cumuni-usatu nantu à stampante DTG è Eco-solvent (inchiostru à l'acqua).

4720/I3200, 5113

10
11

Epson 4720 printhead hè guasi identica à l'epson 5113 printhead in apparenza, specificazioni è prestazione, ma per via di u prezzu ecunomicu è a dispunibilità, i capi 4720 avianu guadagnatu assai clienti favuriti cumparatu cù 5113. Inoltre, cum'è 5113 head stopped production.A testina di stampa 4720 hà rimpiazzatu gradualmente a testa di stampa 5113 in u mercatu.

In u mercatu, a testa di stampa 5113 hè stata sbloccata, prima chjosa, seconda chjosa è terza chjosa.Tuttu u capu chjusu deve esse usatu cù una carta di decrittazione per cumpatibile cù a stampante.

Dapoi ghjennaghju 2020, Epson hà introduttu a testa di stampa I3200-A1, chì hè a testa di stampa autorizata da epson, ùn ci hè nisuna differenza in a dimensione di outlook, solu l'I3200 hà una etichetta certificata EPSON.Questa testa ùn hè più utilizata cù a carta di decifrazione cum'è testa 4720, a precisione di a testa di stampa è a vita di vita hè 20-30% più altu ch'è a testa di stampa 4720 precedente.Allora, quandu cumprate una testina di stampa 4720 o una macchina cù una testa 4720, fate attenzione à l'equipaggiu di a testa di stampa, sia a testa 4720 antica sia a testa I3200-A1.

Epson I3200 è a testa disassemblata 4720

Velocità di pruduzzione

a.In quantu à a velocità di stampa, i capi di dismantling in u mercatu ponu generalmente ghjunghje à circa 17KHz, mentre chì i capi di stampa regulare ponu ghjunghje à 21.6KHz, chì ponu aumentà l'efficienza di produzzione da circa 25%.

b.In termini di stabilità di stampa, a testa di disassemblamentu usa forme d'onda di disassemblamentu di l'impresora domestica Epson, è l'impostazione di tensione di a testa di stampa hè basatu solu nantu à l'esperienza.U capu regulare pò avè forme d'onda regulare, è a stampa hè più stabile.À u listessu tempu, pò ancu furnisce a tensione di u drive di a testa di stampa (chip) chì currisponde à a tensione di u drive, cusì chì a diferenza di culore trà i capi di stampa hè più chjuca, è a qualità di stampa hè megliu.

A vita

a.Per a testa di stampa stessa, a testa disassemblata hè pensata per l'impresora di casa, mentre chì a testa normale hè pensata per l'impresora industriale.U prucessu di fabricazione di a struttura interna di a testa di stampa hè constantemente aghjurnatu.

b.A qualità di a tinta ghjoca ancu una parte impurtante per a vita.Esige chì i fabricatori facenu esperimenti di cungruenza per aumentà assai a vita di serviziu di a testa di stampa.Per a testa regulare, a bocca Epson I3200-E1 genuina è licenziata hè dedicata à l'inchiostru eco-solvente.

In riassuntu, l'ugelli uriginale è l'ugelli disassemblati sò tramindui bocchi Epson, è i dati tecnichi sò relativamente vicinu.

Se vulete usà 4720 capi in modu stabile, u scenariu di l'applicazione ùn deve esse cuntinuu, a temperatura di l'ambiente di travagliu è l'umidità deve esse boni, è u fornitore di tinta deve esse abbastanza stabile, per quessa, hè cunsigliatu di ùn cambià u fornitore di tinta, per prutege a stampa. capu ancu.Inoltre, avete bisognu di supportu tecnicu cumpletu è a cooperazione di u fornitore.Dunque hè assai impurtante di sceglie un fornitore affidabile à u principiu.Altrimenti, ci vole più tempu è sforzu da sè stessu.

In tuttu, quandu scegliemu un capu di stampa, ùn duvemu micca solu cunsiderà u prezzu di una sola testa di stampa, ma ancu u costu di implementà sti scenarii.In più di i costi di mantenimentu per l'usu dopu.

Sì avete qualchì altra quistione nantu à i capi di stampa è a tecnica di stampa, o qualsiasi infurmazione nantu à l'industria.per piacè sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021