Prucessu di foiling d'oru metallicu cù stampanti Rainbow UV Flatbed

Tradizionalmente, a creazione di prudutti d'oru fugliati era in u duminiu di e macchine di stampa à caldu.Queste machini puderanu pressu a foglia d'oru direttamente nantu à a superficia di diversi oggetti, creendu un effettu strutturatu è embossed.Tuttavia, ustampante UV, una macchina versatile è putente, hà avà permessu di ottene u listessu effettu stupente di foiling d'oru senza a necessità di retrofitting caru.

foglia metallica

Printers UV sò capaci di stampà nantu à una larga gamma di prudutti è materiali, cum'èmetallu, acrilicu, legnu, vetru, è più.Avà, cù l'avventu di a nova tecnulugia, i stampatori UV ponu ancu ottene u prucessu di foiling d'oru senza saldatura.A seguita hè una guida passo-passu nantu à cumu ottene u fogliu d'oru cù una stampante UV:

  1. Stampa nantu à u filmu A: Stampa nantu à a film A (u stessu materiale di basa per l'etichette di cristalli) utilizendu una stampante UV cù tinta bianca, di culore è di vernice per creà una etichetta di cristallo non laminata.L'inchiostru biancu rinforza l'effettu tridimensionale di l'etichetta, ma pò esse omessi si un finitu menu righjuntu hè desideratu.Impressendu solu a tinta di vernice, u grossu di a tinta hè significativamente ridutta, risultatu in un pruduttu finale più finitu.UV DTF GOLD (2)
  2. Applica un film specializatu: Aduprate un laminatore per applicà un film B specializatu (diferente da i filmi B utilizati in u prucessu UV DTF) cum'è un laminatu friddu nantu à a film A.
  3. Separate u filmu A è u filmu B: Separate rapidamente a film A è a film B à un angolo di 180 gradi per caccià l'excedente di cola è materiale di scarti.Stu passu impedisce chì a cola è i rifiuti interferiscenu cù u prucessu di trasferimentu di foiling d'oru dopu.UV DTF GOLD (4)
  4. Trasferisce u fogliu d'oru: Pone a foglia d'oru nantu à a film A stampata è l'alimenta attraversu u laminatore, aghjustendu a temperatura à circa 60 gradi Celsius.Duranti stu prucessu, u laminatore trasferisce a capa metallica da a foglia d'oru nantu à u mudellu stampatu nantu à a film A, dendu un splendore d'oru.UV DTF GOLD (5)
  5. Applica una altra capa di film: Dopu à u trasferimentu di foglia d'oru, aduprate u laminatore per applicà una altra capa di u listessu film magre utilizatu prima à a film A cù u mudellu di foglia d'oru.Aghjustate a temperatura di u laminatore à 80 gradi Celsius per questu passu.Stu prucessu rende u sticker usable è prutegge l'effettu foiling d'oru, assicurendu chì hè faciule da priservà.
  6. Pruduttu finitu: U risultatu hè una stupenda etichetta di cristalli d'oru brillanti (sticker) chì hè à tempu visualmente attraente è durable.À questu puntu, averete un pruduttu finitu cù un brillu d'oru brillanti.

Stu prucessu di foiling d'oru hè applicabile in diverse industrii, cum'è a publicità, a signalizazione è a fabricazione di rigali persunalizati.L'etichette di cristalli d'oru risultanti ùn sò micca solu attraenti, ma ancu assai durable.Sè site interessatu à amparà di più nantu à stu prucessu è vulete una guida operativa più dettagliata, sentite liberu di cuntattateci.Pudemu furnisce video istruttivi per aiutà à capisce megliu u prucessu.

Inoltre, ricumandemu assai a nostra stampante flatbed, uNanu 9, è a nostra stampante UV DTF, uNova D60.E duie macchine furniscenu stampe di qualità eccellente è furniscenu a versatilità necessaria per dà vita à i vostri prughjetti di foiling d'oru.Scopre u putenziale illimitatu di e nostre stampanti UV avanzate è rivoluzionate u vostru prucessu di foiling d'oru oghje.

Stampante UV dtf da 60 cm

6090 uv flatbed (4)


Tempu di post: 11-May-2023