Cumu stampà un pruduttu di silicone cù una stampante UV?

L'impresora UV hè cunnisciuta cum'è a so universalità, u so putenziale di stampà stampa culurita nantu à quasi ogni tipu di superficia cum'è plastica, legnu, vetru, metallu, pelle, pacchettu di carta, acrilicu, etc.Malgradu a so capacità stupente, ci sò ancu qualchi materiali chì l'impresora UV ùn pò micca stampà, o micca capaci di ottene u risultatu di stampa desideratu, cum'è a silicone.

U silicone hè suave è flexible.A so superficia super slippery rende difficiule per a tinta di stà.Dunque, di solitu, ùn stampemu micca un tali pruduttu perchè hè difficiule è ùn vale a pena.

Ma oghje i prudutti di silicone sò sempre più diversi, a necessità di stampà qualcosa nantu à questu ùn hè micca pussibule di ignurà.

Allora cumu stampemu boni ritratti nantu à questu?

Prima di tuttu, avemu bisognu di usà inchiostru suave / flessibile chì hè specialmente fattu per a stampa di pelle.L'inchiostru molle hè bonu per stende, è pò sustene a temperatura di -10 ℃.

Comparare à l'inchiostru eco-solvente, i vantaghji di l'usu di l'inchiostru UV nantu à i prudutti di silicone hè chì i prudutti chì pudemu stampà ùn sò micca limitati da u so culore di basa perchè pudemu sempre stampà una strata di biancu per copre.

Prima di stampà, avemu ancu bisognu di usà revestimentu / primer.Prima avemu bisognu di usà degreaser per pulizziari l'oliu da u silicone, poi sguassate u primer in silicone, è coccia in alta temperatura per vede s'ellu hè cumminatu bè cù u silicone, se no, usemu u degreaser di novu è u primer.

Infine, usemu a stampante UV per stampà direttamente.Dopu questu, uttene una stampa chjara è durable nantu à u pruduttu di silicone.

Sentite liberu di cuntattà i nostri venditi per avè una suluzione più cumpleta.


Postu tempu: Jul-06-2022