In quantu a stampante DTG differisce da a stampante UV? (12 aspetti)

In stampa inkjet, stampanti DTG è UV sò senza dubbitu i dui di i tipi più populari trà tutti l'altri per a so versatilità è u costu operativu relativamente bassu.Ma qualchì volta a ghjente pò truvà chì ùn hè micca faciule distingue i dui tippi di stampanti perchè anu a listessa prospettiva, soprattuttu quandu ùn sò micca in esecuzione.Allora stu passaghju vi aiuterà à truvà tutte e sfarenze in u mondu trà a stampante DTG è a stampante UV.Andemu ghjustu.

 

1.Applicazione

A gamma di l'applicazioni hè una di e differenzi maiò quandu guardemu i dui tipi di stampanti.

 

Per l'impresora DTG, a so applicazione hè limitata à u tissu, è per esse precisu, hè limitata à u tissu cù più di 30% di cuttuni.È cù questu standard, pudemu truvà chì parechji articuli di tela in a nostra vita di ogni ghjornu sò adattati per a stampa DTG, cum'è t-shirts, calzini, sweatshirts, polo, pillow, è à volte ancu scarpi.

 

In quantu à a stampante UV, hà una gamma assai più larga di applicazioni, quasi tutti i materiali piani chì pudete pensà ponu esse stampati cù una stampante UV in un modu o un altru.Per esempiu, pò stampà nantu à i casi di u telefuninu, cartone PVC, legnu, tile ceramica, foglia di vetru, foglia di metallu, prudutti di plastica, acrilicu, plexiglas, è ancu tela cum'è tela.

 

Allora quandu cercate una stampante principarmenti per u tessulu, sceglite una stampante DTG, sè vo circate di stampà nantu à una superficia rigida dura cum'è una cassa di telefunu è acrilica, una stampante UV ùn pò esse sbagliata.Se stampate nantu à i dui, allora, hè un equilibriu delicatu chì avete da fà, o perchè micca solu ottene stampanti DTG è UV?

 

2.Inchiostru

U tipu d'inchiostro hè un altru maiò, se micca a differenza più essenziale trà a stampante DTG è a stampante UV.

 

L'impresora DTG pò solu aduprà tinta di pigmentu tessili per a stampa tessili, è stu tipu di tinta combina assai bè cù u cuttuni, cusì u più altu percentuale di cuttuni chì avemu in u tessulu, u megliu effettu averemu.L'inchiostru di pigmentu tessili hè basatu à l'acqua, hà pocu odore, è quandu hè stampatu nantu à u tela, hè sempre in forma liquida, è pò affundà in u tessulu senza curazione curretta è puntuale chì seria coperta dopu.

 

L'inchiostru di curing UV chì hè per stampante UV hè basatu in oliu, cuntene chimichi cum'è photoinitiator, pigmentu, suluzione, monomeru, etc. hà un odore tangibile.Ci sò ancu sfarenti tippi di inchiostru di curing UV, cum'è l'inchiostra dura è l'inchiostra molle.L'inchiostru dura, littiralmente, hè per stampà nantu à superfici rigide è dure, mentre chì a tinta dura hè per materiali molli o rotulati cum'è gomma, silicone o pelle.A principal diferenza trà elli hè a flessibilità, vale à dì se l'imaghjini stampati ponu esse piegati o ancu plegati è fermanu sempre invece di cracking.L'altra diferenza hè u rendiment di u culore.L'inchiostra dura aumenta u megliu rendimentu di u culore, in cuntrastu, a tinta molle, per via di alcune caratteristiche di a chimica è di u pigmentu, hà da fà qualchì cumprumissu nantu à u rendiment di u culore.

 

3.Ink sistema di furnizzioni

Comu sapemu da sopra, l'inchiostru hè diversu trà l'impresora DTG è quella di l'impresora UV, cusì u sistema di furnimentu di tinta.

Quandu avemu pigliatu a tappa di u carru, truvemu chì i tubi di tinta di a stampante DTG sò quasi trasparenti, mentre chì in a stampante UV, hè nera è micca trasparente.Quandu fighjate più vicinu, truverete chì i buttigli di tinta / cisterna anu a listessa diferenza.

Perchè?Hè per via di e caratteristiche di a tinta.L'inchiostru di pigmentu tessili hè basatu annantu à l'acqua, cum'è hè citatu, è pò esse seccu solu da u calore o a pressione.L'inchiostru di curing UV hè basatu nantu à l'oliu, è a caratteristica di a molécula decide chì durante l'almacenamiento, ùn pò micca esse esposta à a luce o a luce UV, altrimenti diventerà una materia solida o forma sedimenti.

 

4.Sistema di tinta bianca

In una stampante DTG standard, pudemu vede chì ci hè u sistema di circulazione di l'inchiostro biancu accumpagnatu da un mutore di agitazione di tinta bianca, l'esistenza di quale hè di mantene a tinta bianca chì scorri à una certa velocità è impediscenu di furmà sedimenti o particelle chì ponu bluccà testa di stampa.

In una stampante UV, e cose diventanu più diverse.Per l'impresora UV di forma chjuca o mediana, a tinta bianca hà solu bisognu di un mutore di agitazione cum'è in questa dimensione, a tinta bianca ùn hà micca bisognu di viaghjà longu da u tank di tinta à a testa di stampa è a tinta ùn resta micca longu in u tubi di tinta.Cusì un mutore farà per impediscenu a furmazione di particelle.Ma per stampanti di grande formatu cum'è A1, A0 o 250 * 130cm, 300 * 200cm size di stampa, a tinta bianca hà bisognu di viaghjà per metri per ghjunghje à i capi di stampa, cusì un sistema di circulazione hè necessariu in tali circustanza.Ciò chì vale à dì hè chì in stampanti UV di grande formatu, un sistema di pressione negativa hè generalmente dispunibule per gestisce megliu a stabilità di u sistema di furnimentu di tinta per a produzzione industriale (sentite liberu di verificà altri blog nantu à u sistema di pressione negativa).

Cumu vene a diffarenza ?Ebbè, a tinta bianca hè un tipu speciale di tinta si facemu in i cumpunenti o elementi di tinta.Per pruduce un pigmentu abbastanza biancu è abbastanza ecunomicu, avemu bisognu di diossidu di titaniu, chì hè un tipu di compostu metallicu pisanti, faciule d'aghjunghje.Allora, mentre ch'ella pò esse usata bè per sintetizà a tinta bianca, e so caratteristiche chimiche decide chì ùn pò micca stà stabile per un bellu pezzu senza sedimentu.Allora avemu bisognu di qualcosa chì pò fà u muvimentu, chì dà nascita à u sistema di stirring and circulation.

 

5.Primer

Per a stampante DTG, primer hè necessariu, mentre chì per a stampante UV, hè opzionale.

A stampa DTG richiede alcuni passi da fà prima è dopu a stampa vera per pruduce u pruduttu utilizable.Prima di stampà, avemu bisognu di applicà u liquidu di pretrattamentu uniformemente nantu à a tela è processà a tela cù una pressa di riscaldamentu.U liquidu serà seccu in u tela da u calore è a pressione, minimizendu a fibra senza restrizioni chì pò esse verticale nantu à u tela, è rende a superficia di u tela più liscia per a stampa.

A stampa UV hè qualchì volta bisognu di un primer, un tipu di liquidu chimicu chì aumenta a forza adesiva di a tinta nantu à u materiale.Perchè qualchì volta?Per a maiò parte di i materiali, cum'è i prudutti di legnu è di plastica, chì a superficia ùn hè micca assai liscia, a tinta di cura UV pò stà nantu à questu senza prublema, hè anti-graffia, a prova di acqua è a prova di u sole, bona per l'usu esterno.Ma per certi materiali cum'è metallu, vetru, acrilicu chì hè liscia, o per certi materiali cum'è silicone o gomma chì hè a prova di stampa per a tinta UV, prima hè necessariu prima di stampà.Ciò chì face hè chì, dopu avè sguassatu u primer nantu à u materiale, si secca è forma una fina capa di film chì hà una forte forza adesiva per u materiale è l'inchiostru UV, cusì unisce e duie materie in un pezzu.

Qualchidunu pò dumandassi s'ellu hè sempre bonu se stampemu senza primer?Eppo iè è nò, pudemu ancu avè u culore nurmalmente prisentatu nantu à i media ma a durabilità ùn saria micca l'ideale, vale à dì, s'è no avemu un scratch in l'imaghjina stampata, pò cascà.In certi circustanzi, ùn avemu micca bisognu di prima.Per esempiu, quandu avemu stampatu nantu à l'acrilicu chì normalment hà bisognu di prima, pudemu stampà nantu à u reverse, mettendu l'imaghjini nantu à u spinu per pudè guardà attraversu l'acrilicu trasparente, l'imaghjini hè sempre chjaru ma ùn pudemu micca tuccà l'imaghjini direttamente.

 

6.Print head

U capu di stampa hè u cumpunente più sofisticatu è chjave in a stampante inkjet.L'impresora DTG usa tinta à l'acqua, cusì hà bisognu di a testa di stampa chì hè cumpatibile cù questu certu tipu di tinta.L'impresora UV usa tinta à basa d'oliu, cusì hà bisognu di a testa di stampa adatta per quellu tipu di tinta.

Quandu ci focalizemu nantu à a testa di stampa, pudemu truvà chì ci sò parechje marche, ma in questu passaghju, parlemu di e teste di stampa Epson.

Per l'impresora DTG, l'scelti sò pochi, di solitu, hè L1800, XP600/DX11, TX800, 4720, 5113, etc. Alcune di elli funzionanu bè in formatu chjucu, altri cum'è 4720 è soprattuttu 5113 servenu cum'è a megliu opzione per stampa in formatu più grande. o pruduzzione industriale.

Per i stampanti UV, i capi di stampa spessu usati sò abbastanza, TX800/DX8, XP600, 4720, I3200, o Ricoh Gen5 (micca Epson).

E mentre hè u listessu nome di testa di stampa cum'è quelli utilizati in stampanti UV, e caratteristiche sò diffirenti, per esempiu, XP600 hà dui tipi, unu per l'inchiostru à l'oliu è l'altru per l'acqua, tutti dui chjamati XP600, ma per diverse applicazioni. .Certi capi di stampa anu solu un tipu invece di dui, cum'è 5113 chì hè solu per tinta d'acqua.

 

7.Curing mètudu

Per l'impresora DTG, l'inchiostru hè basatu annantu à l'acqua, cum'è l'annunziate parechje volte sopra lol, cusì per pruduce un pruduttu utilizable, avemu bisognu di lascià l'acqua evaporate, è lasciate chì u pigmentu affundà. una pressa di riscaldamentu per pruduce abbastanza calore per facilità stu prucessu.

Per l'imprese UV, a parola curing hà un significatu propiu, a forma liquida di l'inchiostru UV pò esse guarita solu (diventà materia solida) cù a luce UV in una certa lunghezza d'onda.Allora ciò chì vedemu hè chì u materiale stampatu UV hè bonu per aduprà subitu dopu à a stampa, ùn hè micca necessariu curazione extra.Ancu s'è certi utilizatori sperimentati dicenu chì u culore diventerà maturu è stabilizzarà dopu un ghjornu o dui, allora ci hè megliu appiccà quelli travaglii stampati per un pezzu prima di avè imballati.

 

8.Tavola di carru

U tavulinu di u carru hè cumpatibile cù i capi di stampa, cù diversi tipi di testa di stampa, vene cun un pannellu di carru diverse, chì spessu significa un software di cuntrollu diversu.Siccomu i capi di stampa sò diffirenti, cusì u carru per DTG è UV hè spessu diversu.

 

9.Plataforma

In a stampa DTG, avemu bisognu di riparà u tessulu strettu, cusì hè necessariu un hoop o un quadru, a struttura di a piattaforma ùn importa micca assai, pò esse vetru o plastica, o azzaru.

In a stampa UV, una tavola di vetru hè soprattuttu utilizata in stampanti di formate chjucu, mentre chì una tavola d'acciaio o d'aluminiu chì hè utilizata in stampanti di formate più grande, di solitu vene cun un sistema di aspirazione di vacuum Stu sistema hà un soffiu per pump l'aria fora di a piattaforma.A pressione di l'aria fissarà u materiale strettu nantu à a piattaforma è assicuratevi chì ùn si move micca o rotulà (per certi materiali rotulati).In certi stampatori di grande furmatu, ci sò ancu parechji sistemi di suzione di vacuum cù soffiatori separati.È cù qualchì aghjustamentu in u soffiatore, pudete invierte u paràmetru in u soffiatore è lasciate pompà l'aria in a piattaforma, pruducendu una forza di elevazione per aiutà à elevà u materiale pesante cun più facilità.

 

10.Sistema di cooling

A stampa DTG ùn pruduce micca assai calore, per quessa, ùn hà micca bisognu di un sistema di rinfrescante forte altru da i fanali standard per a scheda madre è u carru.

A stampante UV pruduce assai calore da a luce UV chì hè accesa sempre chì a stampante hè stampata.Sò dispunibuli dui tipi di sistemi di rinfrescante, unu hè u rinfrescante à l'aria, l'altru hè u raffreddamentu d'acqua.L'ultima hè più spessu usata cum'è u calore da a lampadina UV hè sempre forte, cusì pudemu vede di solitu una luce UV hà una pipa di rinfrescante d'acqua.Ma ùn vi sbagliate, u calore hè da a lampadina UV invece di u ragiu UV stessu.

 

11.Output rate

A tarifa di output, u toccu ultimu in a produzzione stessu.

L'impresora DTG di solitu pò pruduce unu o dui pezzi di travagliu in una volta per via di a dimensione di u pallet.Ma in certi stampatori chì anu un lettu di travagliu longu è una grande dimensione di stampa, pò pruduce decine d'opere per run.

Se li paragunemu in a listessa dimensione di stampa, pudemu truvà chì l'impresora UV ponu accumpagnà più materiali per u lettu, perchè u materiale chì avemu bisognu di stampà hè spessu più chjucu cà u lettu stessu o parechje volte più chjucu.Pudemu mette un gran numaru di articuli chjuchi nantu à a piattaforma è stampate à un tempu cusì riduce u costu di stampa è livellu i rivenuti.

 

12.Outputeffettu

Per a stampa di tela, per un bellu pezzu, una risuluzione più alta ùn significa micca solu un costu assai più altu, ma ancu un livellu assai più altu di cumpetenza.Ma a stampa digitale facia faciule.Oghje pudemu usà una stampante DTG per stampà l'imaghjini assai sofisticati nantu à u tela, pudemu avè una t-shirt stampata di culore assai brillanti è sharp da ellu.Ma per via di a trama chì hè porifera, ancu s'è l'impresora supporta una risuluzione cusì alta cum'è 2880dpi o ancu 5760dpi, e gocce d'inchiostro s'aggregaranu solu per via di fibre è dunque micca in una matrice ben organizata.

In cuntrastu, a maiò parte di i materiali chì l'impresora UV travaglia sò duri è rigidi o almenu ùn assorbe micca l'acqua.Cusì e gocce di tinta ponu cascà nantu à i media cum'è destinatu è formanu una matrice relativamente pulita è mantene a risoluzione stabilita.

 

I punti 12 sopra sò elencati per a vostra riferenza è ponu differisce in diverse situazioni specifiche.Ma spergu chì vi pò aiutà à truvà a macchina di stampa più adatta per voi.


Tempu di post: 28-May-2021