6 motivi per chì milioni di persone cumincianu a so attività cù a stampante UV:

L'impresora UV (Ultraviolet LED Ink jet Printer) hè una stampante digitale di alta tecnulugia, senza piastra, chì pò stampà nantu à quasi tutti i materiali, cum'è T-shirts, vetru, piatti, diversi segni, cristalli, PVC, acrilichi. , metallu, petra è pelle.
Cù l'urbanizazione crescente di a tecnulugia di stampa UV, assai imprenditori utilizanu una stampante UV cum'è u principiu di a so attività.In questu articulu, presenteremu in dettagliu sei aspetti, perchè e stampanti UV sò cusì populari è perchè anu da esse usatu cum'è u puntu di partenza di l'imprenditori.

1. Rapidu
U tempu hè soldi d'accordu?
In stu mondu in rapidu sviluppu, e persone intornu à noi tutti travaglianu duramente, è tutti volenu ottene u massimu output per unità di tempu.Questa hè una era chì si cuncentra in l'efficienza è a qualità tantu!L'impresora UV soddisfa perfettamente stu puntu.
In u passatu, hà pigliatu parechji ghjorni o ancu decine di ghjorni per un pruduttu per esse furnitu da u disignu è a prova di stampante à grande scala.In ogni casu, u pruduttu finitu pò esse acquistatu in 2-5 minuti cù l'applicazione di a tecnulugia di stampa UV, è u batch di produzzione ùn hè micca limitatu.Prucessu di pruduzzione efficiente.U flussu di u prucessu hè cortu, è u pruduttu finitu dopu a stampa ùn hà micca bisognu di prucessi post-trattamentu, cum'è a vapore è lavare l'acqua;hè assai flexible è pò esse stampatu in pocu tempu dopu chì u cliente sceglie u schema.
Quandu i vostri cuncurrenti sò sempre in u prucessu di produzzione, avete messu u vostru pruduttu in u mercatu è hà pigliatu l'opportunità di u mercatu!Questa hè a linea di partenza per vincite!
Inoltre, a durabilità di e tinte UV curable hè assai forte, perchè ùn avete micca bisognu di utilizà una film per prutege a superficia di a materia stampata.Questu ùn solu risolve u prublema di u collu in u prucessu di produzzione, ma ancu riduce i costi di materiale è accurtà u tempu di cunversione.A tinta di curing UV pò stà nantu à a superficia di u sustrato senza esse assorbita da u sustrato.

Per quessa, a so stampata è a qualità di culore trà i diversi sustrati sò più stabili, chì risparmia l'utilizatori assai tempu in tuttu u prucessu di produzzione.

2. qualificà
Per risponde à i bisogni individuali di e persone à a maiò parte, a maiuranza di i diseggiani ponu dà un ghjocu pienu à i so talenti creativi.I campioni di design ponu esse mudificate arbitrariamente in l'urdinatore.L'effettu nantu à l'urdinatore hè l'effettu di u pruduttu finitu.Dopu chì u cliente hè cuntentu, pò esse pruduciutu direttamente..Questu significa ancu chì pudete aduprà a vostra imaginazione ricca per trasfurmà ogni idea nova in a vostra mente in materiali.
A serigrafia tradiziunale cù più di 10 culori hè assai difficiule.A stampa UV flatbed hè ricca di culori.Qu'il s'agisse d'un modèle en couleur ou d'une impression de couleur dégradée, il est facile d'obtenir des effets à niveau de photo en couleur.Amplià assai u spaziu di disignu di u pruduttu è aghjurnà a qualità di u produttu.A stampa UV hà mudelli fini, strati ricchi è chjaru, alta arte, è ponu stampà mudelli di fotografia è di pittura.
A tinta bianca pò esse usata per stampà l'imaghjini cù effetti embossed, chì face chì i mudelli stampati di culore sò vivi, è ancu permette à i diseggiani di avè più spaziu per u sviluppu.A più impurtante, u prucessu di stampa ùn hè micca fastidiosu.Cum'è una stampante di casa, pò esse stampata in una volta.Hè seccu, chì ùn hè micca cumminatu da a tecnulugia di produzzione ordinaria.Si pò vede chì u sviluppu futuru di stampanti UV hè illimitatu!
3. economicu (inchiostru)
A serigrafia tradiziunale richiede a fabricazione di piastra di film, chì custa 200 yuan per pezza, un prucessu cumplicatu è un ciculu di produzzione longu.Solu a stampa in un culore hè più caru, è i punti di stampa di serigrafia ùn ponu esse eliminati.A pruduzzione in massa hè necessaria per riduce u costu, è i picculi lotti o a stampa di prudutti individuali ùn ponu esse rializate.
Uv hè un tipu di stampa di corta tiratura, chì ùn hà micca bisognu di cuncepimentu cumplicatu di layout è di fabricazione di piastra, è hè adattatu per una varietà di tipi è stampa persunalizata.Ùn limità micca a quantità minima, riducendu u costu è u tempu di stampa.Solu u trattamentu simplice di stampa hè necessariu, è dopu avè calculatu i valori pertinenti, utilizate direttamente u software di stampa UV per operà.
U più grande vantaghju di a stampante à jet d'inchiostro di a piattaforma di cura UV hè chì pò fà a tinta secca in un istante, chì dura solu 0,2 seconde, è ùn affetterà micca a velocità di stampa.In questu modu, a velocità di trasferimentu di l'impieghi serà migliurata, è a pruduzzione è u prufittu chì l'impresora pò purtà à voi anu ancu cresce.
In cunfrontu cù inchiostri di acqua o di solventi, i tinta UV ponu aderisce à più materiali, è ancu espansione l'usu di sustrati chì ùn anu micca bisognu di pretrattamentu.I materiali micca trattati sò sempre più prezzu di i materiali di rivestimentu per via di i passi di trasfurmazioni ridotti, chì risparmia l'utilizatori assai costi di materiale.Ùn ci hè micca costu per fà schermi;u tempu è i materiali per a stampa sò ridotti;i costi di u travagliu sò ridotti.

Per alcuni novi principianti di l'affari, a più grande preoccupazione pò esse chì ùn ci hè micca un budgetu abbastanza, ma avemu cunfidenti chì vi dicemu chì a tinta UV hè assai ecunomica!

4. usu amichevule
U prucessu di serigrafia hè più cumplicatu.I prucessi di fabricazione di piastra è di stampa sò scelti secondu diversi materiali di stampa.Ci sò parechji tippi specifichi di prucessi.In quantu à u settore di culore, hè necessariu un riccu cuncepimentu di i culori di u designer.Un culore è una tavola sò prublemi per l'operazione generale.
A stampante UV hà solu bisognu di mette i materiali stampati nantu à a piattaforma, riparà a pusizione, è eseguisce un posizionamentu simplice di layout di l'imaghjini processati in alta definizione in u software, è poi principià a stampa.U modu di stampa hè coherente per diversi materiali, ma un picculu numeru di materiali deve esse rivestitu.
Ùn ci hè bisognu di fà una schermu, chì risparmia assai tempu;u disignu di u mudellu è i cambiamenti ponu esse realizati nantu à u screnu di l'urdinatore, è l'abbinamentu di u culore pò esse realizatu cù u mouse.
Parechji clienti anu a listessa quistione.Sò una manu verde.A stampante UV hè faciule d'utilizà è faciule d'operazione?A nostra risposta hè sì, Facile à operà!A più impurtante, furnisce un serviziu post-vendita di software in linea per tutta a vita.Sì avete qualchì quistione, u nostru staffu tecnicu vi risponderà cù pacienza.

5. spaziu salvatu
L'imprese UV sò assai adattati per u travagliu di l'uffiziu in casa.
Parechji clienti chì compranu stampa UV sò novi à l'imprese UV.Sceglinu stampanti UV per inizià una impresa o cum'è a so seconda carriera.
In questu casu, l'UV hè una bona scelta, perchè una macchina UV A2 copre una zona di solu circa 1 metru quadru, chì hè assai spaziu.

6. pò stampà nant'à qualcosa!
L'imprese UV ùn ponu micca solu stampà mudelli di qualità fotografica, ma ancu stampà cuncavi è cunvessi, 3D, rilievi è altri effetti.
A stampa nantu à i tile pò aghjunghje assai valore à i tile ordinali!Frà elli, u culore di u muru di u fondu stampatu durà per un bellu pezzu, senza fading, umidità, UV-proof, etc. Si pò durà di solitu circa 10-20 anni.
Stampa nantu à u vetru, cum'è u vetru pianu ordinariu, u vetru frosted, etc. U culore è u mudellu pò esse liberamente designatu.
Oghje, i stampatori UV flatbed sò ancu largamente usati in l'artisgiani di cristalli, i segni è i plaques, in particulare in l'industria di publicità è matrimoniu.A stampante UV flatbed pò stampà un bellu testu in prudutti acrilichi trasparenti è cristalli, è hà e caratteristiche di stampa di tinta bianca.imagine.I trè strati di tinta bianca, culore è biancu ponu esse stampati nantu à a superficia di i media à u stessu tempu, chì ùn solu simplificà u prucessu, ma ancu assicura l'effettu di stampa.
L'imprese UV stampanu u legnu, è i mattoni di legnu d'imitazione sò ancu diventati più populari recentemente.U mudellu di i tile di u pavimentu hè di solitu naturali o brusgiatu.I dui prucessi di produzzione sò caru è ùn ci hè micca persunalizazione separata.Solu un gran numaru di campioni di varii culori sò pruduciuti è venduti à u mercatu.A pruduzzione hè sempre megliu, è hè faciule per fallu in un statu passiu.L'impresora UV flatbed risolve stu prublema, è l'apparizione di piastrelle stampate hè quasi uguale à e tile di legnu solidu.
L'applicazione di stampanti UV flatbed hè assai più di queste, pò ancu stampà cunchiglia di telefuninu, pelle grossa, scatuli di lignu stampati, etc. Investisce in diverse imprese ùn hè micca un prublema.U prublema hè chì duvete avè un paru d'ochji per scopre i bisogni di a sucità, è un cervellu intelligente è a creatività sò sempre a più grande ricchezza.

Spergu chì questu articulu pò furnisce alcuni suggerimenti à quelli chì anu esitatu à entre in l'industria UV è ponu eliminà alcuni di i vostri dubbii.Qualchese altre dumande, sentite liberu di cuntattà a squadra Rainbow!


Tempu di post: 31-lugliu-2021